Over ons
Webshopmeeting is dé community voor middelgrote en grote webshops en toeleveranciers. Wij zijn een onafhankelijk platform dat webwinkels en toeleveranciers samenbrengt voor het delen van kennis en inspiratie. Daarnaast faciliteren wij ontmoetingen met gelijkgestemden in de branche.
Onze missie is het creëren van een interactieve hub waarin webwinkels en toeleveranciers elkaar vinden, inspireren en verder helpen.
Dit doen wij door het leveren van inhoudelijke content, het organiseren van netwerkbijeenkomsten en het faciliteren van een kennisbank.
Achtergrond
Webshopmeeting is ontstaan vanuit de behoefte om webshopeigenaren met elkaar te verbinden. Door het organiseren van netwerkbijeenkomsten en het uitwisselen van informatie en kennis geven we toegevoegde waarde aan onze doelgroep.
Inmiddels hebben we een basis van 1500 webshops, waar we actief contact mee hebben. Wij zijn trots op het feit dat we onafhankelijke informatie geven en toegevoegde waarde leveren door actief, één op één de conversatie met de webshops aan te gaan, bijvoorbeeld via DM, (video)calls en mail.
Op dit moment zijn wij hard bezig om de volgende stap voor ons netwerk te zetten; het bouwen van een actieve community. Wij richten ons meer en meer op webwinkels die toe zijn aan een volgende fase (de scale-ups); professionaliseren en uitbesteden. Deze webwinkels hebben behoefte aan transparante en gerichte informatie op juridisch, financieel, e-fullfilment en marketing vlak.
Ons team
Webshopmeeting is opgericht door Kevin Rijnsdorp. Kevin heeft jarenlange ervaring in het organiseren van netwerkbijeenkomsten voor ondernemers. Kevin weet als geen ander ondernemers aan elkaar te verbinden en te inspireren door inhoudelijke sessie op verrassende locaties. Kevin is de verbinder van Webshopmeeting en de drijvende kracht achter het één op één contact houden met webwinkels en toeleveranciers.
Een verrassend feitje over Kevin? Kevin spaart fanatiek Starbucks koffie mokken, dus zijn topografische kennis is behoorlijk up-to-date...
Inhoudelijke en inspirerende content verzamelen en creëren is één van onze strategische doelstellingen. Monique is, als contentpartner, betrokken bij dit creatieve proces. Monique is een creatieveling en nieuwsgierig. Twee eigenschappen die helpen om content te verzamelen, te plannen en te creëren waar webshop eigenaren en toeleveranciers toegevoegde waarde uit halen.
Een verrassend feitje over Monique? Monique spaart notitieboekjes, dus let op, dit is de meester in ‘To do - lijstjes’ en verhalen …
Onze website is ‘de winkel’ voor webshop eigenaren en toeleveranciers. Een winkel heeft een logische route nodig, goede producten en een gastvrije uitstraling. Rolf is, als web developer, betrokken bij het continue optimaliseren van onze website. Rolf denkt in oplossingen, vanuit de doelgroep en weet de website continue te optimaliseren voor een betere gebruikerservaring.